Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €5,95. Vanaf €50,- verzenden wij gratis!

Sturen jullie ook pakketjes naar het buitenland?
Ja, dit is dit mogelijk.

Hoe kan ik betalen?
U kunt op www.bybeyou.nl betalen met iDeal, Paypal, VISA, Mastercard en AfterPay. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je bestelling wordt binnen 24 uur via DHL verzonden, indien voorradig en uitzonderingen daargelaten. Hiervan stellen wij je zsm op de hoogte. Doorgaans heb je je bestelling binnen 48 uur nadat je 'm hebt geplaatst in huis.

Wat is de status van mijn bestelling?
Via je account kun je zien wat de status is m.b.t. de verwerking van je bestelling. Als je bestelling is verstuurd krijg je een verzendbevestiging en een bezorgindicatie zodra het pakketje in het sorteercentrum van DHL is aangekomen. Als je vragen hebt over de bezorging van je pakketje kun je via de track en trace tool van Goparcel (je komt hier via de link in email met de track en trace code) contact opnemen.

Hoe werkt klarna?
Klarna voert voor www.bybeyou.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. 

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website en de voorwaarden van Klarna Achteraf Betalen.

Ik heb een ander afleveradres?
Je kunt een afwijkend afleveradres doorgeven tijdens de bestelprocedure. 

Ik heb besteld, maar wil mijn bestelling aanpassen?
Geen probleem, mail ons even op info@bybeyou.nl

Ik wil graag een andere maat ontvangen
Mail ons even op info@bybeyou.nl, dan leggen wij de juiste maat alvast apart!

Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?
Dat kan met een ingeuld retourformulier worden opgestuurd naar BeYou, Torenvalk 19, 2235 DK Valkenburg Z-H

Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ja, indien de  aankopen ongedragen, in de verpakking en onbeschadigd zijn. Bij het vermoeden van dragen, nemen wij het artikelen niet retour. 

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retourzending?
Wij behandelen de retouren binnen 10 werkdagen.

Krijg ik de retourkosten terug?
Nee, deze zijn voor eigen rekening. Wel heeft u de mogelijkheid via onze track en trace tool (u komt hier via de link in de track en trace email) met een gereduceerd tarief een retourlabel via DHL aan te maken.

Hoe lang is mijn shoptegoed geldig?
Onbeperkt.

Ik heb een klacht
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een artikel of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of per post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar
ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
BeYou
Torenvalk 19
2235 DK Valkenburg zh

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BeYou bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wat zijn de bedrijfs- en contactgegevens?
BeYou is ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer: 86829688
BTW nr: NL864102951B01
Vestigings- en postadres: Torenvalk 19, 2235 DK Valkenburg Z-H
E-mail: info@bybeyou.nl 
Rekeningnummer: NL41ABNA0114 8661 55

© 2014 - 2024 BeYou | sitemap | rss