Afterpay

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €4,95. Vanaf €50,- verzenden wij gratis!

Sturen jullie ook pakketjes naar het buitenland?
Ja, dit is dit mogelijk.

Hoe kan ik betalen?
U kunt op www.bybeyou.nl betalen met iDeal, Paypal, VISA, Mastercard en AfterPay. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor 20:30 uur besteld is meestal de volgende dag bezorgd (op werkdagen), indien voorradig en uitzonderingen daargelaten. (Hiervan stellen wij je diezelfde dag nog op de hoogte)

Hoe werkt AfterPay?

AfterPay voert voor www.bybeyou.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij BeYou betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 200 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van €1.000.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Ik heb een ander afleveradres?
Je kunt een afwijkend afleveradres doorgeven tijdens de bestelprocedure.. 

Ik heb besteld, maar wil mijn bestelling aanpassen?
Geen probleem, mail ons even op info@bybeyou.nl

Ik wil graag een andere maat ontvangen
Mail ons even op info@bybeyou.nl, dan leggen wij de juiste maat alvast apart!

Ik wil (een deel van de) bestelling terugsturen?
Dat kan met een ingeuld retourformulier worden opgestuurd naar BeYou, Postbus 10269, 1301 AG Almere. 

Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ja, indien de  aankopen ongedragen, in de verpakking en onbeschadigd zijn. Bij het vermoeden van dragen, nemen wij het artikelen niet retour. 

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retourzending?
Wij behandelen de retouren binnen 10 werkdagen.

Krijg ik de retourkosten terug?
Nee, deze zijn voor eigen rekening, behalve bij het omzetten naar een shoptegoed.

Hoe lang is het shoptegoed geldig?
Onbeperkt.

Ik heb een klacht
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een artikel of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of per post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar
ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
BeYou
Vissersknoop 5
1319 GJ Almere

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BeYou bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wat zijn de bedrijfs- en contactgegevens?
BeYou is ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer: 63061945 
BTW nr: NL855075715B01 
Vestigingsadres: Vissersknoop 5, 1319GJ Almere
Postadres: Postbus 10269, 1301 AG Almere

E-mail: info@bybeyou.nl 
Rekeningnummer: NL60RABO0123427886

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte gehouden worden van de laatste ontwikkelingen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Aanmelden